De europeiska handelskamrarna i Spanien höll den 18 november webbinariet "Turism och Covid-19, nytt paradigm ...". Moderator var direktören för den fransk-spanska handelskammaren Bertrand Barthelemy.
Sveriges Ambassad i Madrid tillsammans med Espacio Fundación Telefónica, ABB, Fundación AstraZeneca, Ericsson och Securitas håller den fjärde upplagan av seminariet "Mind the Gap - Kvinnor, vetenskap, innovation" i samband med vetenskap-och innovationsveckan i Madrid.
Den 5 november träffades Svensk-Spanska Handelskammarens VD Anna Fransson och Björn Sandström,Sveriges konsul i Torrevieja och ägare av Scandinavian Management, ett företag specialiserat på juridisk och finansiell rådgivning på Costa Blanca.
Den 22 oktober hölls det första HR-hybridforumet, organiserat av RRHHDigital i Madrid (online).Fler än 30 specialister diskuterade nutid och framtid inom HR och personalhantering. Mayte Gómez, HR-chef på Electrolux deltog i forumet tillsammans med andra experter frå ...